HAUR HEZKUNTZAKO ETA LEHEN HEZKUNTZAKO AURREINSKRIPZIOA OTSAILAREN AZKENEKO ASTERA ATZERATUKO DA AURTEN

Haur Hezkuntzako bigarren zikloko eta Lehen Hezkuntzako ikasleen onarpena. 2014-15 Ikasturtea

Oharra: Izen emate epea otsailaren 20tik 26ra

Xedea

Haur Hezkuntzako bigarren zikloan eta Lehen Hezkuntzan aurreinskripzioa eta matrikula egiteko prozeduraren berria ematea ikasleen familiei, 2014-2015 ikasturterako.

Nori zuzendua

Haur Hezkuntzako bigarren zikloko eta Lehen Hezkuntzako ikasleen familiak

Ezaugarriak

Aurkezteko epea

Noiztik 20-02-2014 Noiz arte: 26-02-2014

Epe arrunta:

  • Aurreinskripzioa egiteko eskabideak otsailaren 20tik otsailaren 26ra (14:00ak arte), biak barne.
  • Matrikulazioa: ekainaren 20tik 27ra (14:00 arte).

Epe berezia:

  • Eskabideen aurkezpena: irailaren 1a eta 2a  (14:00arte).
  • Matrikulazioa: irailaren 5a eta 8a (14:00 arte).

Iturria: www.navarra.es

Gehiago irakurri:

Zergatik aukeratu Erlijioa?

Matrikula itzazu zure haurrak Erlijioan, Donostiako Gotzaiaren artikulua

Gurasoek seme-alabentzat Erlijioa aukeratzeko duten eskubidea defendatu behar dute erakundeek”

Munilla gotzaiaren inaugurazio-hitzaldia Erlijio-ikasgaiaren Sinposioan

 

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Euskara / Vascuence, Noticias / Berriak y etiquetada , . Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a HAUR HEZKUNTZAKO ETA LEHEN HEZKUNTZAKO AURREINSKRIPZIOA OTSAILAREN AZKENEKO ASTERA ATZERATUKO DA AURTEN

  1. Pingback: ZERGATIK IKASI ERLIJIOA? | RELIGIÓN EN NAVARRA – ERLIJIOA NAFARROAN

  2. Pingback: Zergaitik ikasi erlijioa? | Erlijioabizi.com

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s